Представителите на Асоциация за защита на личните данни коментираха за „Дневник“ какво се е променило до момента след влизането в действие на GDPR. Те обърнаха внимание на това, че все още се среща неразбиране на философията на Регламента и на това колко е важна ролята на ръководството на компаниите за защитата на данните, които те обработват.
Експертите подчертаха и нуждата на компаниите от „добро DPO“, което „да познава добре законодателството, да умее да прави анализи и обосновано, при отчитане на риска, да съветва компанията да вземе едно или друго решение“, като в тази връзка Асоциацията предлага услугата „аутсорсване на функцията на Длъжностното лице по защита на данните“.
Целият текст на статтията можете да прочетете тук: https://www.dnevnik.bg/biznes/companii/2019/11/05/3987570_eksperti_mnogo_kompanii_ostaviha_gdpr_prez_2018_g_i/