Винаги ли е необходимо съгласието на получателя при директен маркетинг?

В статия за lex.bg, Юлия Пригонча (председател на УС на АЗЛД) и адв. Иванка Атанасова (правен съветник на АЗЛД) разясняват кога е необходимо съгласие при извършване на директен (имейл) маркетинг, като се спазват и правилата и изискванията на GDPR.

Статията можете да прочетете тук: https://news.lex.bg/%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%B3%D0%B8-%D0%BB%D0%B8-%D0%B5-%D0%BD%D0%B5%D0%BE%D0%B1%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%BE-%D1%81%D1%8A%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF/.